Stella <3 fotografering?

Igår var jag och kollade på Speedway med familjen, sett några gånger förut men många års sen nu. Hade med mig kameran och vi åkte främst dit för att jag så gärna ville fota det, jag är inte så mycket för att fota naturen och stilla ting utan vill hellre ha aktion. 

Det lustiga är att jag var så barnsligt glad att vi skulle åka dit så jag fick fota, har verkligen saknat det - väldigt sällan jag fotar idag. Sen var det helt klart en utmaning men oj vad kul det var, på riktigt! Hoppas det inte dröjer allt för länge till nästa gång. 
Några bilder från igår:
2014-08-08 @ 18:19:06 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanon fina bilder,du är så duktig gumman.
Kramar din mor

Svar: Tack :)
Stella Hagel

2014-08-08 @ 21:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0