Hoppa ponny

Efter att jag hoppat Zydansie igår så fick jag prova några skutt med Maggie. Elin hade jobbat henne innan så hon var ganska trött M. Sen ser hon helt sjöblöt ut och det är för hon har så himla tjock vinterpäls, den kommer att bli lite bort-rakad inom kort :)

Stort TACK till dig pappa för att du filmade! Uppskattas väldigt mycket! :)
 
Det var riktigt svårt att sitta upp och rida ponny efter Zydansie. Jag kände mig jätte stor på Maggie och inte alls i balans med överkroppen ^^
Har inte hoppat ponny på över ett halvår och det kändes! Man ser på klippet att jag inte är riktigt med i hoppen men tänkte att hon skulle hoppa av större och tidigare, då jag nu är van vid Zyd. Det var roligt att prova och ändå lite kul att känna hur snabbt man tappar att kunna hoppa olika hästar när man bara ridit en under en längre tid. 
 
Hon är iallafall charmig och för att vara första gången så är jag ändå nöjd med det korta  passet på henne, hon var trött och jag var lite trött efter passet på Zyd så vi hade inte de bästa förutsättningarna ;)
Men söt är hon!
 
Höj kvalitén på filmen!
2014-02-23 @ 11:09:00 Maggie Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0