Zydansie & trippelbarr

Igår så blev det ett hopp-pass på Zydansie, bloggade inte igår för kom hem relativt sent så åt god räkmacka, fixade filmklippen sen gick jag och la mig.
 
Började med att värma upp med en ordentligt ökad trav i båda varven och sen ökad galopp också. Få igång lite tempo samt bakben.Började sen småskutta över några hinder och det kändes riktigt bra!
Höjde sedan upp hindren så en trippelbarr låg på en meter, även ett räcke på samma höjd och det andra har jag ingen koll på. Har inte hoppat en meter med Zydansie på riktigt länge nu, det sitter så mycket i mitt psyke och jag tycker det är läskigt. Men nu har det gått ett tag och Elin har inte höjt då hon väntat in att det skulle börja klia i mina fingrar då jag vill hoppa högre. Det ville jag igår och det hela var så okomplicerat!
 
Riktigt skönt att glida över en meter med bra känsla, Zydansie såg inte ens ut att ta i på filmen pappa filmade ^^ Så det här bådar gott inför framtiden då vi igår verkligen växte tillsammans! Fick också en hel del hjälp av Elin som kom med tips, stort TACK för det bästa Elin!

Det var ett riktigt bra pass och allt bara klickade egentligen, några små justeringar men annars flöt allt på som man vill. Inga nitar eller rivningar igår utan vi samarbetade! 
Känner verkligen vad roligt jag har med Zydansie & jag känner mig så säker på hennes rygg! <3
2014-02-23 @ 11:02:33 Zydansie ♥ Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia Krantz

Det ser verkligen jätte, jätte fint ut. (: Ni får det att se så himla enkelt och lugnt ut.

Svar: Tack!! :D
Stella Hagel

2014-02-23 @ 21:45:36
URL: http://sofiakrantz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0