Klättring

Hade hästarna på förmiddagen idag, började med att ge alla sin kraft - de stod glatt och smaskade.
Sen tog jag på repgrimma på Fresa & Zydansie och gav mig iväg, satt på Zyd men vi kom inte långt innan jag vände tillbaka då Wilmer gnäggade och brakade runt i skogen för han blev lämnad. 
Han hade sällskap på andra sidan hagen av Lord & Cereza men de dög inte sa han. 

Jag var orolig att han skulle försöka gå genom tråden så gick tillbaka och släppte in Fresa så blev han lugn. Då blev det endast jag och Zydansie som begav oss ut i skogen. Myste bara samt klättrade lite, Zydansie tyckte att hela situationen var jobbig då hon nu var ensam men bra träning för henne att inte alltid vara med flocken :)
 
Haha den charmiga bilden på far och dotter för några dagar sen:
2014-01-01 @ 14:15:29 Zydansie ♥ Permalink


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken mysig bild! :)

2014-01-01 @ 15:54:31
URL: http://ringqvistelin.blogg.se
Postat av: Sofia Krantz

Så himla gullig bild! ;)

2014-01-01 @ 17:54:36
URL: http://sofiakrantz.webblogg.se
Postat av: Elin

Ingen fara att lämna Wilmer, han har oerhört stor respekt för tråden och skulle aldrig gå igenom. Han hade sprungit ner till de andra när du kommit ur synhåll för honom ;)
Härligt att du och Zydan fick en trevlig tur =)
Underbar bild, då får gärna skicka och även om du har fler på dom ;)

2014-01-01 @ 19:00:19
URL: http://misselineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0