Solig tur

I detta soliga väder så var jag ute och red i skogen på Maggie förut, vi hade dagen till ära Erika & Bolero som sällskap(Pappas medryttarhäst och ägaren). Riktigt varmt och skönt var det och vi tog korta travsträckor när vägarna och stigarna såg fina ut samt lite galopp i en speciellt galoppbacke i skogen. Både hästarna var pigga och glada, tror vi alla fyra var väldigt nöjda precis där vi var. 

Maggie skötte sig utmärkt och var så himla trevlig idag, hade lite tid över när jag kom så gjorde en fläta i hennes man för att lufta halsen men när den var klar så kom jag på att jag inte hade någon extra tofs så den hade glidit upp redan innan vi mött upp vårt sällskap för dagen. 
Nej men det var riktigt mysigt och jag trivs verkligen på Maggies rygg <3
 
2014-07-05 @ 16:50:54 Maggie Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia Krantz

Gud vad fin Maggie är på dessa bilder. Hon är verkligen superfin! :D Hade nästan varit fint att ha en photoshoot med henne så faktiskt så det var ju synd att ingen fotade er.

Åh, blev jätte glad när jag såg min bild i headern. Headern var förresten jätte fin dessutom.

Svar: Planerar att nästa gång någon fotar mig med henne så ska hon ha fläta i manen :3
Din bild är riktigt fint så jag ville verkligen ha den i headern :)
Stella Hagel

2014-07-09 @ 18:57:24
URL: http://sofiakrantz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0