Testa på ny häst imorgon

Eller inte riktigt ny men imorgon så ska jag få hoppa Bolero, pappas medryttarhäst. Han är tydligen lite speciell i hoppningen och som jag förstod det är ägaren lite osäker i hoppning, så jag ska få agera pilot imorgon ;)

Pappa nämnde det lite kort för mig att de pratat om det och någon dag senare när jag sugit på karamellen så var jag riktigt sugen! Har ju suttit på honom en gång innan, då fick jag en riktigt härlig känsla och det kändes som vi verkligen klickade. Så är riktigt taggad, börjar med lite dressyr och känner in mig på han igen, sen lite bommar som höjs upp om allt går bra - tar småsteg då jag inte riktigt vet vad jag har att vänta mig :)
Kameran ska med så förhoppningsvis så blir det både bilder och film, det kommer upp här då så småningom om det inte går allt för dåligt ;)
2014-06-21 @ 22:08:56 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0