Barcelona trippen

Vet att uppdateringen inte är helt hundra och att det inte riktigt har kommit någon ordentlig uppdatering om hur det var i Spanien!

Första flygresan gick bra, trots att jag satt med personer jag inte riktigt kände så kändes det ändå bra att sitta mellan två killar från skolan! Det var absolut nervöst men på hemresan var jag sjukt mycket lugnare, kände mig då världsvan ;)

Dagarna i Spanien var helt fantastiska, helt klart ett minne för livet! Mycket skratt, långa dagar och riktigt bra väder. Under tiden i Spanien så hade vi så mycket saker som vi gjorde så jag helt kunde släppa alla tankar på skola, hästar och framtiden. Kunde bara njuta av nuet och se många nya ansikten, både svenska och spanska personer som jag lärde känna under min visit där. Svenskar från skolan som man inte pratat med innan men som jag kände att jag verkligen klickade med!

Det var otroligt jobbigt att sen skiljas från spanjorerna på fredagen när vi skulle till flygplatsen, finns en risk att man aldrig kommer få träffa de individerna igen...
Men jag är glad att "min tjej" som jag hade som kontakt från Spanien endast går i ettan där nu så hon kommer till Sverige i september, så att skiljas från denna underbara individ var inte fullt lika jobbigt då jag vet säkert att jag får träffa henne igen <3
2014-03-19 @ 17:57:58 Akademiskt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0