Hejsan alla Stellas läsare

Stella är ju nu i Spanien om någon missat det ;)

Hon bad mig att slänga in ett inlägg om jag fick tid och lust, så här kommer det ett litet stycke.

Vem är då jag som skriver. Jo, jag är Elin Eriksson och är stolt ägare till Fresa, Cereza, Zydansie och fodervärd på Maggie som Stella så snällt hjälper till att rida och träna.

 

Jag har aldrig varit helt bekväm med en o samma ridstil då det aldrig riktigt känts som jag. Så utöver min grund som ligger i den klassiska dressyren och hoppningen har jag genom åren utbildat mig inom NH och blivit NH -instruktör, tränar en del Akademiskt och tränat lite terränghoppning.

 

Från att rida vuxna inridna hästar har även inriktningen gått mer och mer åt unghästar och att utbilda hästar. Där av hamnade mitt första hästköp på en unghäst, tagit ett föl och sedan tagit över en häst som jag fått omskola och utbilda i nya läror.

 

En mycket spännande resa och känner att allt hårt arbete lönat sig och ännu är resan långt ifrån över. Att se hur pass bra mina hästar mår av träningen och klarar det mesta de utsätts för, gör att jag tror ännu mer på en flexibel träning med kunskap inom flera olika ”rid/tränings stilar”.

Älskar mina hästar över allt annat och gör allt jag kan för dom.

 

Stella kom in i flocken som en frisk fläkt och har bidragit med en massa positiv energi och vi har haft en underbar tid med träning, bus och mys med hästarna.
Hon har varit med i upp och nedgångar i min och mina hästars vardag. Alltid en hjälpande hand till övers  <3

 

Precis som det starka band hon byggt upp med mina hästar känner jag att ett starkt vänskapsband vuxit fram mer och mer.
Stella är en otroligt trevlig prick och ni där ute som inte fått äran att lära känna denna underbara tjej har verkligen gått miste om något :P

 

Är så himla glad jag hittade Stella och hoppas på många fler år med henne i mitt lilla gäng.

 

Jag tackar för mig med en liten bild på mig och min älskade Fresa som Stella knäppt på oss <3

(Passar väl även på att slänga in en liten länk till min egna blogg http://misselineriksson.blogg.se/ )

2014-03-11 @ 22:28:00 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0