Mysförmiddag med hästarna

Promenerade ut till hästarna och började med att de fick sin kraft. Band fast dem i varsitt träd så jag kunde borsta igenom varje häst i lugn och ro. Maggie verkade tycka att det var mysigt och lukta lite i mitt hår medans jag jobbade på att få hennes ben rena.

Sen tog jag bort dem en bit en och en för att fota dem samt jobba lite NH, planen var först en uteritt men hade inte riktigt någon lust med det idag. Sista dagen jag träffade dem nu innan resan till Spanien då jag har ganska fullt upp innan så ville bara mysa och vara på marken med dem :)

Lugn förmiddag, Zydansie var lättast att fota, hade ljud på min mobil som fick henne att spetsa öronen direkt medans Fresa var den mest svårflörtade trots hästljud från mobilen ^^
2014-03-02 @ 15:59:15 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0