Tandläkare och fr...

Suckar nu ut då jag är klar med alla prov och arbeten innan resan till Spanien nu, ska nog fira det med att kolla på någon serie om en stund :)

På fredag blir det ett besök hos tandläkaren, sen vidare och göra något väldigt behövligt för att sedan eventuellt ta en fika med min mor på stan. Fredagskvällen är redan bokad med far min och vi ska äta tacos. Lite kvalitets tid med både far och mor innan jag beger mig iväg på äventyr med skolan!

Känner mig lite smått frustrerad och det kliar i fingrarna för att det inte blir någonting med damerna förrän den 15 mars, känns toklångt dit och jag vill så gärna träna både dressyr och hoppning samt rida ut på både vilda och lugna turer tillsammans med Elin och hästarna... 
2014-03-05 @ 16:24:27 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0