Mycket kass, jo tack jag vet!

Jag är riktigt usel på att uppdatera, kommer ett inlägg sen går det flera dagar så kommer det ett inlägg och så går det flera dagar osv...

Nu är det långhelg och det är riktigt skönt, få sova ut lite och vara ledig. Sommarlovet närmar sig med stormsteg men nu är alla lärare i skolan stressade för det är fler arbeten och prov som måste genomföras samt alla dessa kompleteringar. När lärarna blir stressade för att det är kort tid kvar så har inte det en bra effekt på oss elever, vi stressar alltid upp oss för arbeten och när vi nu får kort om tid så blir inte saken bättre! Det lustiga är att det är samma visa varje år men det hjälper inte.

Utan att säga för mycket i detta inlägg innan det helt är klart så ska jag och Maggie bli lite kompisar nu, försöka jobba lite tillsammans och ha kul! Ska ut imorgon då jag har hästarna så då blir det ett litet dressyrpass på ponnyn och lite jobb med alla de andra hästarna också. Haha nu när jag har damerna så är det så många att underhålla eller träna, man får försöka att variera sig lite så det inte blir NH med alla eller dressyr på alla - det blir så enformigt då :)
2014-05-01 @ 11:33:03 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0