Testat på ny häst

Idag så följde jag med pappa till stallet då han hade hand om sin medryttarhäst Bolero. 
Var med för att vara lite social, titta när han red och skulle även få känna lite på honom när pappa ridit sitt. Det är alltid roligt att prova nya hästar! :)

Bolero är en liten guldklimp i mina ögon nu efter att jag fått prova honom. Otroligt känslig i munnen som gav mig en mjuk hand, han har också lite egna påhitt för sig men jag trivdes på den här hästen. Pappa frågade efteråt om det var ett leende han såg när jag red runt, Ja det var det! :)
Helt klart en häst i min smak och tror att pappa kommer kunna lära sig massor på den här hästen!
Gammal bild på Bolero & pappa
2014-05-03 @ 18:32:00 Bolero Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0