Hjälp mig du barma människa!

Jag vill så otroligt gärna skriva några bra och läsvärda inlägg som kräver lite fundering med genomtänkta ord! Men jag har en sån "bloggtorka" så jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om som är intressant för er som kikar in på min blogg att läsa. 

Att skriva inlägg på inlägg om vad jag gör om dagarna blir tråkigt i längden då jag inte gör något intressant. Om jag har internet när jag är i Thailand så kan det komma lite mer fina bilder och en liten uppdatering om vad som händer där!

Vill jätte gärna skriva av mig om allt möjligt men om vad vet jag aldrig. Jag frågar nu er:
Vad vill ni läsa om? Ställ gärna frågor som t.ex Vad tycker du om...? Vad skulle du gjort om...? Kan du skriva om...?

Snälla ge mig lite tips och inspiration att få skriva av mig, måste rensa tankarna ibland och titta bort från läxböckerna för en stund :)

Min bästavän i somras: 
2014-11-30 @ 00:02:26 Allm�nt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du inte fått erbjudandet av Elin att hjälpa henne med hennes hästar, skulle du ha fortsatt med Lucy då eller va du "klar" med henne?
Har ni något planerat inför Thailand?
Du berättade aldrig om bion du va på!

2014-11-30 @ 21:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0