Kl. 5.40 - olagligt att gå upp så tidigt på ett lov!

Har höstlov just nu och skolan börjar på måndag igen. Dock hade jag inte riktigt lov utan har jobbat från 8-16 måndag-fredag nu, för att hinna med bussen så har jag gått upp tjugo i sex (!!). 
Gått igenom massa gamla handlingar på lasarettet, låter väldigt simpelt men till en början krävdes det en hel del tankeverksamhet. 

Har denna vecka skurit mig på papper fler gånger än vad jag kan räkna, kastat bort dussin med gem, skrattat tills jag storknat och lärt känna nya trevliga människor. Vi var sex stycken som satt i ett rum och jobbade timme efter timme, vi kom snabbt igång och pratade allihop. Då bristen på sömn var ett faktum hos de flesta så har vi haft många galna skrattstunder där vi skrattat så mycket så vi glömt varför vi ens skrattar. 
Haft en toppen tid där och det var en erfarenhet. Samt att jag kommer få en större lön nästa månad!
2014-11-01 @ 14:00:00 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0