Long time no see

Nu är flytten genomförd och wifi samt dator finns äntligen tillgängligt igen. 
Komma ihåg vad som hänt den senaste tiden är svårt, har haft en grymt kul dag på Boda Borg i alla fall. Trevligt folk, vi råkade också klara alla banor så vi blev Quest Masters - hamnade på deras facebook sida och jag heter tydligen Hager...

Haha annars så var det spanjorer på skolan under veckan, min "partner" som jag träffade i Barcelona it typ februari var här så det var ett glatt återseende. Det var henne som jag var hemma och åt middag hos när vi var i Spanien med skolan!
Åh vad jag tycker om henne!! Ännu jobbigare avsked denna gång då det kanske är sista gången vi sågs. Vi klickade riktigt bra och det var galet kul att träffa henne igen - samtidigt som det blev mycket känslor när vi sa adjö. 

Spanska vänner - vi var en 40pers som drog och bowlade, stadsbuss med alla oss samt det underbara med olika språk och ursprung men att det funkar ändå <3
2014-10-05 @ 17:12:35 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0