Att rida, att tävla, att inte!

Imorgon är det en hopptävling på ridskolan där jag red förut. Var dressyrtävling där förra helgen och det är trist att inte kunna vara med. Efter en helt sommar i stort sett med skadad Zyd & Fresa så är tävling lång bort just nu. Verkar som att Zydansie ska börja sättas igång nu, håller tummarna!

Har plan på att sticka till tävlingen imorgon och titta samt fota om fint väder. Känner hur det kryper i kroppen på mig, kollat på hoppningen från Normandie där VM går i detta nu. Sjukt kul att titta på och vill så gärna hoppa med saknade Zyd. Har vart otroligt nyttigt för mig att hoppa Bolero och tacksam över att jag fått låna honom så jag själv inte tappade allt under sommaren. Samt att jag har lärt mig lite nya ting då han är annorlunda att hoppa från det jag är van vid, inte en lugn stund!

Men på Zydansies rygg och hoppa - det är verkligen det jag vill allra helst just nu. Vi var inte så sammansvetsade senaste hoppningen tillsammans men det är ändå något. Det är henne jag vill klara av, hon är så galet snygg och duktig - hon har verkligen fått en stor plats i mitt hjärta!
Haha det här inlägget blev helt annorlunda från vad jag tänkt mig till en början, tankarna fick ta över det här. 

Är bara galet ridsugen, dock halvt sjuk så inte blivit något häst denna helg tyvärr. Kurerar mig lite från anstängning och taggar till nästa helg istället :)
Snyggfia!
 
2014-09-06 @ 23:27:05 Zydansie ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0