Glowing Stella

I detta nu vet jag inte vad jag ska göra med denna blogg... Ingen vidare lust men vill ändå ha något om det skulle vara någon tävling eller träning som filmas/fotas. 
Vi får se. 

Har startat upp en fotoblogg, tänkte första ha den lite "hemlig" men då den blivit länkad på annat håll kan jag skriva ut den här med. Det finns inte mycket på den ännu och kommer endast uppdatera bilder som jag har tagit och som jag vill visa upp :)
Glowing Stella <---- Bara att klicka sig in på om ni vill!

Ponnyskutten
2014-09-03 @ 20:49:25 Allm�nt Permalink


Kommentarer
Postat av: Erica Johansson


Vilken fin bild, ååå ^^

2014-09-11 @ 02:30:50
URL: http://icusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0