Livet spolar vidare

Sen sist har jag i och med flyttstädning hittat både pinsamma och gulliga bilder på mig från flera år tillbaka. Ni får gissa själva vilken som är den pinsamma och vilken som är den gulliga ;) (hint, den andra bilden så är jag tjejen med benan nere vid örat typ ^^)
 
Mysig grillkväll ihop med Elin och två kompisar till henne, skratt, korv och fint väder!

Röstat i skolval, då jag inte blir 18år förrän efter jul så får jag inte rösta i det riktiga valet. Därför har jag inte försökt läsa på men så kommer det ett skolval helt plötsligt, har varit några politikerdebatter i skolan så utgick från dem.

Pluggat bokföring med hunden samt druckit mocka latte från espresso house
 
Sen igår hoppning på Maggie för Mia. Då Mias dotter varit sjuk ett tag och en ponny som verkligen ville hoppa så blev jag tillfrågad. Joggade fram i skogen och på fält och sen in på banan. Hoppar så otroligt sällan nu så självförtroendet där är inte på topp!! Blev bara småskutt då jag fegade ur när hindren höjdes lite. Förfrågan om att hoppa grind, fegade ur... Förfrågan om att hoppa ett illrosa hinder på volt, fegade ur och tog grinden istället ;)

Hoppningen gick bra, bålen är svag men det får man jobba upp och sitsen är inte hundra men samma där. Avslutade med lite dressyraktigt arbete och en väldigt trevlig ponny att jobba med! Stort tack Mia för hjälpen och för att jag fick rida Maggie :)
2014-09-13 @ 19:11:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0