Funderar

Jag sitter nu och tänker på min framtid samtidigt som jag tänker på vilken fantastisk dag jag har haft med min klass idag, hjärta till dem <3

Till sommaren tar jag studenten, sen är det jobb som är planen. Har två specifika som jag verkligen är intresserad av (ekonomi relaterade) och har även sökt några andra då jag vill få in en fot på arbetsmarknaden!
Sen ställde jag mig själv en fråga idag och blev själv förvånad över att svaret inte kom, en fråga som jag egentligen inte vågade tänka men det bara blev och nu sitter jag här mer förvirrad än någonsin - vad vill jag?

Lyssnar samtidigt på Per Gessle och skriver med bästa Lukas, han är en stor tillgång i mitt liv!
Min bästa och jag efter en grym natt förra året <3
 
2015-02-12 @ 20:47:16 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0