Andas ut

Väldigt lugn förmiddag idag, tittat på ett serieavsnitt medan jag åt frukost. Jobbat lite med företaget och bilder samt lyssnat på Spotify. Nu blir det att jobba lite med GA och läsa igenom lite texter, har en hals som smärtar men försökt att lindra det med te. 

Jag vet att det är mycket Thailand nu men värmen är underbar där, och det är otroligt kallt, halt och blåsigt ute nu. Fast här i Sverige har jag hela släkten, vänner och damerna såklart. Trots att jag är krasslig, trots skolarbetet som är här (sista terminen nu!!) och kylan så är det skönt att vara hemma. Det var en amazing resa som alltid kommer att finnas med mig men det är skönt att vara tillbaka i vardagen igen! Lustigt nog så känns det som om att tiden här i Sverige stått stilla när vi var borta, allt är precis som vanligt och jag följer det gamla vanliga spåren :)
2015-01-11 @ 13:26:10 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0