Jag och elefanterna

När vi var på Koh Chang som är elefanternas ö så var vi bara tvungna att besöka dem, pappa hade gjort det när han var i Thailand förra gången men en helt ny upplevelse för mig!

Vi köpte frukt som bestod av ananaser, bananer och även gurkor sen, som vi gav till de vana elefanterna. Måste erkänna att jag var galet rädd till en början, elefantskötaren puttade mig närmare och närmare elefanten och jag spjärnade emot ^^
 
Men sen blev jag lite frälst och tyckte att det var jätte trevligt att ge de sökande snablarna lite gottis, jag tror det uppskattades av de stora fredliga djuren! Fascinerande djur det där.
2015-01-04 @ 23:41:18 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0