Mitt svar:

Amanda om Nu fick jag något att bita i...:
En kommentar ;)
det skulle vara lite roligt om du skrev lite mera om när du red, vad du gjorde/tyckte och vad som behövs träna på ^^


Mitt svar: Först måste jag fråga var det du som kommenterade anonymt?
Hu rmenar du "när du red"? Alltså hur rid passet gick eller?  Vad jag gjorde på ridpasset eller? Och vad som inte gick så bra på passet som jag behöver träna mer på? 
Eller är jag helt ute & cyklar? :)
Jag frågar mycket för att jag vill att inläggen ska bli som ni vill :D



Tyckte det såg tomt ut utan  bild :P
2010-12-23 @ 00:30:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Magdalena Sten

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Steeeeeeeeeeeella!

hahaha, var bara tvungen;) men du sa ju att jag skulle kommentera, så nu gör jag de. Jag tycker (de är bara min åsikt ingen annans, jag vet att jag inte kan stava så klaga inte) att du ska lägga in lite länkar på din blogg, du kan ju även kolla med andra bloggare om dom kan länka dig så får du fler läsare. kanske skaffa en länk så man kan följa dig på bloglovin'. Skriv lite om vad du tänker och tycker om världen och allt, de är ju trotts allt din blogg och du bestämmer, bara lite tips.

Puss pårej trollunge.

2010-12-23 @ 00:44:27
URL: http://magdalenastenn.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha nope det var inte jag som kommenterade anonymt ^^ yes, jag menar liksom lite som jag har gjort att man berättar om vad man gjorde med vilken häst, hur det gick, vad man behöver träna på till sen eller så :)

2010-12-23 @ 11:18:11
URL: http://sniglorf.blogg.se/
Postat av: Emma L Pettersson

Highlander ponny från örstig?? :O

tkr jag känner igen honom

2010-12-29 @ 09:53:31
URL: http://emmalpettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0