Skolavslutning... ♥

Idag vart det skolavslutning. Några hade frågat mig om jag skulle gråta och jag sa nej för det lät så töntigt att gråta för att man går ut nian. Man kommer ju ändå träffas ibland.
Men väl där så kom tårarna och jag kunde inte sluta gråta. Kramade om nästan alla i klassen och lärarna under tider som tårarna bara forsade ner och jag kände mig urlöjlig. Men det var flera som grät så då kändes det lite bättre, men det var tungt att säga hej då.
Fick även betygen och jag har inget att klaga på. Måste även säga att jag fick stipendium idag av rektorn framme på scen för jag var den personen i min klass som höjt mina betyg mest nu under det senaste året eller terminen.
Kändes väldigt skön faktiskt då jag typ pluggade sönder mig den senaste tiden.
Kändes iallafall jävligt tungt idag med mycket känslor så nu ska jag sova. Hoppas ni har det grymt och jag ska försöka fixa uppdateringen bättre nu!
Stipendium av rektorn:

2012-06-08 @ 23:19:35 Händelser Permalink


Kommentarer
Postat av: Julia

Fin blogg! härligt med skolavslutning? :)

Svar: Tack så mycket :) Superskönt!! :D
Stella Hagel

2012-06-09 @ 15:14:25
URL: http://juliaingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0