Igår och idag

Igår så var jag i Stockholm med mor min. Vi åkte bil dit, mammas AC hade slutat att fungera och när solen stekte på rutorna så var det olidligt varmt i bilen! Men är man på motorvägen så kan man inte ha fönstren öppna då det låter förjävligt, det var motorväg i stort sett hela vägen...

Men väl där så hade jag en jätte trevligt dag men min mor. Förutom att jag stör mig något rejält på alla som går runt och trängs, tacklas och bara går vidare. Vad har hänt med uppfostran hos majoriteten i Stockholm?!

Blev i alla fall så att en klänning till skolavslutningen fick följa med hem, redigt snygg och jag är jättenöjd! Kommer passa så sjukt bra till mina nya klackar också ♥


Idag så var det Oxelömarknad, märkte idag att jag har blivit för stor för att njuta av de karusellerna som de drar dit. Jag & Viktoria åkte karuseller med alla småungar i stort sett.
Som sagt karusellerna var ingen höjdare, det som jag alltid längtar till annars, och i stånden så var det i stort sett samma sak som alla andra år. Köpte lite godis och åkte hem och var lite missnöjd. Nästa år kan jag nog hitta på något roligare att göra just den dagen...

Haha jag är inte negativ alls ^^ Men jag fick tillbringa tid med min bästa vän samt att gå och irritera mig ännu mer på allt folk som är i vägen hela tiden och inte har någon respekt ;)
Jag och Viktoria en kväll då vi hade mycket roligare än idag:
2013-05-11 @ 21:06:34 Händelser Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0